بیمه عمر

بیمه عمر

بیمه عمر

بیمه عمر

بیمه مسئولیت

بیمه مسئولیت خساراتی را که برای کارگران یا کارمندان در محیط کار اتفاق بیافتد را جبران می کند. با توجه به آگاهی بیشتر افراد از حقوق قانونی خود در پروسه خسارت و دریافت حق وحقوق خود بیمه های مسئولیت از اهمیت بالایی برخوردار است. 

بیمه مسئولیت در واقع یک پناهگاه امن هم برای کارفرما و هم برای کارگران می باشد چراکه در بیمه مسئولیت در صورت اتفاق هر گونه خسارت زیان وارده به اشخاص ثالث جبران می شود.

انواع بیمه نامه‌های مسئولیت مدنی قابل ارائه در بیمه:

4 دسته اصلی در بیمه های مسئولیت به شرح زیر می باشد:

1- بیمه نامه مسئولیت مدنی کارفرما در مقابل کارکنان  
2-
بیمه نامه مسئولیت مدنی حرفه ای
3-
بیمه نامه مسئولیت مدنی تولیدکنندگان کالا در قبال استفاده کنندگان
4-
بیمه نامه مسئولیت مدنی عمومی
 
بیمه نامه‌ مسئولیت قراردادی:
برای خرید چنین بیمه نامه هایی شما می توانید فرم پیشنهاد بیمه مسئولیت را تکمیل نموده و کلوزهای وابسته را دریافت نمایید. برای داشتن یک بیمه مسئولیت کامل حتما داشتن مشاور مجرب کمک خوبی برای ما به عنوان کارفرما خواهد بود چراکه انتخاب کلوزهای درست و متناسب با پروژه بسیار مهم می باشد.

بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث یکی از انواع بیمه های مسئولیت مدنی می باشد که مسئولیت راننده را در مقابل اشخاص ثالث جبران می کند ، منظور از شخص ثالث هم افرادی هستند که در حادثه دچار خسارت جانی یا مالی  شوند. بیمه شخص ثالث از بیمه نامه های اجباری می باشد که باید همه برای وسایل نقلیه انجام دهند، بیمه شخص ثالث همه هزینه های غرامت نقص عضو و فوت را بر اساس دیه کامل یک مرد مسلمان تعریف می شود.  هم چنین همه خسارات مالی که به وسایل نقلیه ثالث نیز وارد می شود را نیز جبران می کند.

باید دقت داشته باشید که بیمه شخص ثالث خود را گم نکنید ، چراکه المثنی برای بیمه شخص ثالث صادر نمی شود. و نیز در انتخاب حداقل خسارت مالی و جانی که در روی بیمه نامه منظور می شود را نیز با دقت انتخاب نمایید.

مزایای بیمه عمر

بیمه عمر از بیمه نامه های می باشد که دارای دو نوع جنبه مهم برای بیمه گذاران می باشد. سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای  بیمه عمر از دو نوع مهم جنبه های مهم می باشد. شاید شما هم از افرادی هستید که بیمه عمر دارید . مزایای بیمه عمر به شرح زیر می باشد ،  پوشش بیماری ها برای 5دسته از بیماری های خاص می باشد مانند سکته قلبی و مغزی، همه انواع سرطان ، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن . پوشش سرمایه فوت طبیعی و حادثی نیز از دیگر پوشش های بیمه عمر می باشد که برای هر فردی که بیمه عمر را دارد از همان روز اول عقد قرار داد برای فرد منظور می شود و مبلغ آن بر اساس حق بیمه پرداختی محاسبه می گردد. از کارافتادگی از دیگر مزایای بیمه عمر می باشد که برای بیمه گذار منظور می گردد و اگر از کار افتادگی برای فرد اتفاق افتد تا پایان مدت بیمه نامه از پرداخت حق بیمه معاف می شود و در پایان هم سرمایه پرداخت می شود.

انتخاب بهترین بیمه عمر

انتخاب بهترین بیمه عمر

بیمه عمر از بیمه نامه هایی می باشد که با طرح های مختلف انجام می شود و تنوع در ارائه طرح های بیمه عمر بسیار هست. حال ا ما بیمه عمر  را از چه شرکت بیمه ای بخریم و در انتخاب بهترین بیمه عمر تصمصیم درستی بگیریم با رعایت برخی از نکات امکان پذیر است.

در انتخاب شرکت بیمه ای باید این را مد نظر داشته باشیم که شرکت بیمه ای را انتخاب کنبم که از لحاظ توانگری بیمه در سطح بالایی بوده و توانایی انجام تعهدات خود را داشته باشد. توانگری شرکت بیمه از طرف بیمه مرکزی اعلام می شود که بر اساس معیارهای خا ص محاسبه می شود.

در کنار این مورد باید هر بیمه عمر برای هر فرد منحصر به فرد و خاص باشد چراکه همه افراد سنین متفاوت داشته و از لحاظ مالی نیز توانایی پرداخت حق بیمه عمر متفاوتی دارند. در انجام بیمه عمر باید جداول بیمه ای را هم خوب مطالعه کرده و پوشش های ارائه شده از طرف شرکت بیمه ای و نتیجه سرمایه گذاری را نیز  بررسی نماییم و با دریافت مشاوره خوب از سوی کارشناس مجرب این اتفاق می تواند بیافتد و ما در انتخاب بیمه عمر خود هیچ تردیدی نداشته باشیم.